Je to neuvěřitelné, ale velké cestovní kanceláře v České republice opět začaly hrát s klienty velmi nesolidní hru. Prodávají jim totiž luxusně vypadající zájezdy v přepychových resortech, jenže když lidé na místo dorazí, zjišťují, že skutečnost je mnohem horší.
O pár hvězdiček méně
Není to poprvé, co cestovní kanceláře nabízí čtyřhvězdičkové hotely a místo toho dostanou tříhvězdičkový. Podle klienta cestovní kanceláře Blue Style by se počet hvězdiček dal omluvit, avšak samotné ubytování bylo neúnosné. Jedním z takových nabízených pobytů je tuniský Caribbean World Monastir Resort & Aquapark.
„Bohužel to lepší nebylo. Pokoje jsou katastrofální a neodpovídají ani 2 hvězdám. Všude špína, flekaté povlečení, pokud tedy zrovna máte štěstí a povléknou vám. Hned druhý den jsme žádali výměnu pokoje, vyhověno, pokoj to samé ale o trochu čistší,”popsal své zážitky nespokojený klient, podle kterého v místních vedrech nefunguje ani klimatizace. V noci je tedy v pokoji 28 stupňů a nedá se spát.
Hrozilo i nebezpečí
Ani s jídlem to není o nic lepší. Používají se jen ty nejlevnější suroviny a výrobky a k dispozici je neustále to samé. Nápoje si musíte čepovat do plastových kelímků o objemu jednoho decilitru. Během večeře se stoly neuklízejí a zůstává tam nepořádek po předchozích hostech. A pokud se vydáte na pláž, chce to opravdu velkou dávku opatrnosti.
„Pláž je jedním slovem katastrofa. Všude v písku stavební suť a není výjimkou, že tam trčí ze země stavební drát,” zní další část kritiky. Používání tobogánů je nebezpečné, protože už se na nich podepsal zub času a některé se rozpadají. Pokud člověk sjede dolů, může se odřít nebo si zničit plavky.
Z daného zájezdu si nestěžoval pouze jeden klient. Reklamaci podalo všech 12 pokojů, které v tomto čase v hotelu byly obsazeny českými turisty. Cestovní kancelář Blue Style se dosud nevyjádřila, avšak hotel nabízí dále.
„Naše rodina též u CK Blue Style koupila zájezd do výše uvedeného hotelu. Bylo to skutečně katastrofální zkušenost. CK stále tento hotel nabízí jako 4* a do popisku přidali oficiální kategorie hotelu je 3*. Tento rébus s hvězdičkami jsem do dnešního dne nevyluštil. Pro jistotu CK ještě přidala popisek vhodné pro nenáročnou klientelu. My jsme zájezd koupili již na přelomu května – června, kdy tam ještě tyto popisky nebyly. CK Blue Style zcela záměrně klame v tomto případě své klienty. Je to prach sprostá zlodějina. Mimochodem, my jsme se potkali i se šváby a upřímně si myslím, že šváby nepatří ani do 2 hotelu,” sdělil své dojmy další klient webu AAzdraví.
Celá tato popsaná situace je naprosto neomluvitelná. Hotel má ve své zemi oficiální kategorii tří hvězdiček. Pak přijde cestovní kancelář, která si hotel vezme do nabídky a prodává ho jako čtyřhvězdičkový. Toto jednání naplňuje skutkovou podstatu klamání spotřebitele a nespokojení klienti by měli jednoznačně trvat na svých reklamacích. Příslušné úřady by měly konat.
Zdroj: AAzdravi.cz, Autorský text