Voyo je placená VOD služba poskytující filmy, seriály a pořady online. Pokud divák nechce čekat na to, až se nový díl jeho oblíbeného seriálu nebo reality show objeví na televizních obrazovkách, předplatí si tuto platformu. Vypadá to jako skutečně výhodná záležitost pro všechny, kteří hoří nedočkavostí, nicméně by se nemělo opakovaně stávat, že platforma bude hlásit výpadek.
To se bohužel děje, a tak není divu, že se na sociálních sítích této služby ozývají nespokojení předplatitelé. „Za co vám platíme? Nejhorší platforma, kterou znám, nemáte ani slušnost se omluvit, nebo nějak vyjádřit? Za co vám teda platíme? Myslím, že kupní smlouva platí pro obě dvě strany a vy ji nedodržujete! Co s tím hodláte dělat?“ zuří jedna z nespokojených uživatelek, která se nemohla dočkat dalšího dílu Survivora.
„Je slušnost se aspoň vyjádřit nespokojeným zákazníkům!!! Tohle řešíme neustále, minule jste mi odepsali za dva dny, že pracujete na kompenzaci. Žádná další zpráva mi nepřišla. Kdyby vám to aspoň jelo, jak má!!! To, že nedáváte survivor v 8, už asi nikdo neřeší. My už řešíme, aby to normálně fungovalo!!!!“ postěžoval si další nespokojený divák.
Podobných komentářů najdete na profilu Voyo hned několik. S každým dalším výpadkem nespokojených uživatelů přibývá a je otázkou, jak se k tomu Voyo či TV Nova postaví. Nápad je to skutečně dobrý, ale pokud se zákazníci nedočkají služeb, za který si poctivě platí, je pravděpodobné, že jich bude ubývat. Obzvlášť v této nelehké době, kdy se každá koruna navíc počítá…
Zdroj: Instagram Voyo, autorský text