Proč se vyplatí dělat mravenčí práci?
Obsahový marketing nepatří sice k těm nejrychlejším způsobům, jak přijít k penězům, za to vás ale v očích veřejnosti vykreslí jako zkušeného experta, který dokáže efektivně a věcně poradit. Jedná se tak o jednu z nejlevnějších a nejúčinnějších strategií, jak nalákat vhodné publikum, tedy samozřejmě za předpokladu, že se dělá správně.
Jak postupovat při nastavení strategie?
Pro své sledující musíte být snadno zapamatovatelní a za čas, který do vás investují, jim předat vysokou hodnotu pro jejich život. Vše musí být snadno proveditelné v praxi, srozumitelné, s rychlým efektem na úspoře času, peněz či energie. Jedině tak si zajistíte dlouhodobou pozornost svého publika a statut experta, který ví, o čem hovoří.
A jak se probojovat na výsluní online elity skrze obsahový marketing?
Cenu zlata má dnes na sítích pouze zábavný a edukativní obsah. Buďte kreativní, autentiční a kombinujte je dle potřeby. Předávejte své postřehy, příběhy, zkušenosti, tipy, hacky i nápadité fórky, vaše publikum se od vás už neodtrhne!
Zdroj: autorský text
