Restaurace, nacházející se před vchodem do slavné továrny a muzea Ferrari, láká po revitalizaci především na tradici, moderní styl, kvalitu, cenovou dostupnost a menu šéfkuchaře Massima Bottury, jehož restaurace byly oceněny třemi michelinskými hvězdami.
Luxusní módní kolekce s prvky futurismu a sofistikovanosti si klade za cíl přilákat mladé lidi, ženy a ty, co mají povědomí o značce i jejích hodnotách. Stojí za ní kreativní ředitel Rocco Iannone, rodák z Kalábrie, který v minulosti působil jako designér značek Giorgio Armani nebo Dolce & Gabbana. Návrhář uvedl, že k výrobě kolekce byly použity především vysoce výkonné technické tkaniny s nádechem haute-couture (vysokého krejčovství, pozn. red.). Kolekce byla představena v netradičním a působivém prostředí továrny v Maranellu.
Na velikosti nezáleží
Ve velikostech XXXS až XXXL je navrženo 80 % modelů. Cena modelů, konkrétně pak triček, startuje na 170 €. Nejdražšími položkami jsou bundy a kabáty, které se pohybují okolo 3000 €. V budoucnu by značka ráda rozšířila sortiment o doplňky.
Cílem je 10 % zisk
Kolekci bude možné zakoupit především online a také ve vybraných obchodech Ferrari v Maranellu, Miláně a Římě. V roce 2022 by mělo dojít k otevření butiků v Los Angeles, Miami a Číně.
Společnost Ferrari si představuje, že módní průmysl bude tvořit v horizontu 7–10 let přibližně 10 % jejího zisku.