- Komentování profilů velkých tvůrců
Doufáte, že zanecháte komentář u někoho, kdo má obrovskou fanouškovskou základnu s tím, že vás zahlédne někdo, kdo by vás mohl také začít sledovat? I kdyby se tak stalo, šance, že takový člověk také nakoupí váš produkt je prakticky mizivá. Neplýtvejte proto časem, a raději se soustřeďte na moderní marketingové nástroje.
- Obtěžování v soukromých zprávách
Jestli jsou na něco lidé již skutečně alergičtí, je to psaní soukromých zpráv s účelem prodat. Tento agresivní způsob lákání pozornosti hraničí dokonce s porušováním GDPR a jako expert v oboru jistě nechcete klesnout na úroveň podomních prodejců nožů. Vzdejte se raději i této techniky, i kdyby měly být vaše rady v soukromých zprávách dobře míněné. Váš byznys čas je drahý.
- Kopírování úspěšného obsahu úspěšných tvůrců
Také znáte několik profilů, které jsou jak přes kopírák? Pokud budete jen kopírovat myšlenky druhých, nikdy nezapadnou do vaší vlastní strategie, a nikdy si nevybudujete vlastní jméno. Pokud chcete, aby si vás lidé pamatovali a vraceli se k vám pro rady, dejte si záležet na tom, co jim servírujete. Pokud neprodáváte sebe, lidé to vycítí, pokud myšlenka není vaše, lidé to vycítí, a pokud ve vašem obsahu není konzistence, ničí důvěru si nezískáte.
- Sledovat a odsledovat účty
Doufáte, že když začnete někoho sledovat, začne vás sledovat nazpět? Strategie velmi náročná, s minimální efektivitou a vedoucí opět k profilu plném mrtvých duší, které váš obsah ve výsledku nezajímá. Funkční a úspěšné profily jsou plné lidí, kteří vědí, proč je sledují, aktivně konverzují a s největší pravděpodobností také nakoupí váš produkt. Nehleďte na kvantitu, stačí pár věrných podporovatelů a vaše komunita bude postupně růst.
Místo nefunkčních strategií se soustřeďte raději na studium moderních marketingových nástrojů. Co místo plýtvání času nad nefunkčním tvořit kvalitní obsahový marketing, pěstovat vlastní autenticitu, poladit svůj branding a snažit se mít pro své publikum nezaměnitelnou hodnotu, pro kterou se na vás vždy budou obracet jako na skvělého odborníka v oboru?
Zdroj: Instagram: @jaknareklamuasite