Klíčové technické vlastnosti i výsledný design vozu Maserati GranTurismo jsou ještě zahaleny tajemstvím, avšak už teď je jasné, že se bude automobil pyšnit trojzubcem ve znaku, kulatější mřížkou nebo novými světlomety. Ty jsou velmi podobné těm, jaké má sportovní vůz Maserati MC20.
V případě varianty se spalovacím motorem nebude pod kapotou tradiční vidlicový osmiválec vyvinutý s Ferrari, na který značka sázela u GranTurisma minulé generace, nýbrž motor z dílny Maserati. Pravděpodobně pak vidlicový šestiválec Nettuno pohánějící i nový MC20. Vyznačuje se výkonem 463 kilowattů a točivým momentem 729 newtonmetrů.
GranTurismo nové generace je sice prvním, ne však posledním vozem Maserati s plně elektrickým pohonem. Společnost plánuje nabídnout všechny budoucí modely v elektrické variantě.